27 Temmuz 2009 Pazartesi

"BİZİM ŞARKILARIMIZ"


Uzun süredir yaz konserlerine gitmek imkânı olmuyordu. Sevgili yeğenim Şeyma
“26 Temmuzda İstanbulda olacağım bu kez Nüket Duru & Timur Selçuk konserini izleyelim” teklifimi biletlerimizi alarak değerlendirdi;) dün akşam konseri Şeyma ve Tuğçe ile keyifle izledik.




Yıllarla dinlenen şarkılara emeği geçen sanatçıları gönülden kutlamak ve hak ettikleri değeri vermek gerek. Geçmişte İstanbul' a güzellikler katan insanları da unutmamalı, sanatsal etkinlikler için önemli tüm alanlar ve İstanbul korunmalı!
Dün gece konser alanındaki müzikseverler büyük usta Minür Nurettin Selçuk'u eminim benim gibi rahmetle andılar. Ben ve diğer izleyicilere hitap eden sanatçıları yeğenlerim de keyifle dinlediler. Ne yazık ki konser alanına Fotoğraf makinesi alınmadığından fotoğraf çekemedim!

Netten bulduklarımızla idare edelim mi?

Keyifli- sağlıklı- mutlu-huzurlu günler...

L.G.E


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Efendim, Saygılarımla; Nükhet Duru ve Timur Selçuk Konserindeki müzik ziyafetinden ben de en az sizin kadar bloğunuzdaki paylaşımınız sayesinde keyf aldım. Bu güzel paylaşımınızdan dolayı emeğinize ve gönlünüze sağlıklar ve mutluluklar dilerim efendim, saygılarımla, sağlıcakla ve hoşçakalın.

Blog Widget by LinkWithin
Technorati Profile