6 Mayıs 2009 Çarşamba

BAHÇEMİZDE BAHAR 2009







5 yorum:

şirinem dedi ki...

bu bahçede olmayı kim istemez ki helede sümbüle ve beyaz zambaklara bayılırım mis gibi kokuları geldi :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

güzel dilekleriniz için teşekküre geldim...:))

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayırlı Günler Ailenizle ve Sevdiklerinizle Beraber Güzel Neşeli bir Hafta Sonu Tatili Geçirmenizi Dilerim. http://sukruyilmaz.net/img/anne.jpg

Anneler Gününüzü Kutlarım,Dilerim Yüce Rabbimden ALLAH Bütün Kadınlara Anne Omayı Nasip etsin, Annelik Zevkini Tattırsın.Sevgiyle Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalın Allaha Emanet Olun.Saygılarımla

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

ANNELER GÜNÜ

Anneciğim bugün sen dur,
Ben bakayım sana n’olur..
Ne istersen pişireyim,
Evi silip devşireyim.

Ben doldurdum aklarını,
Ödeyemem haklarını.
Bugün senin günün anne,
Bak kendini yordun gene.

Canım kadar sevdiğim kim
Benim canım anneciğim.
Canım kadar sevdiğim kim?
Benim canım anneciğim.

Alıntı:Hüseyin KALABA
http://www.dersimiz.com/esiir/siir.asp?id=464

NRL dedi ki...

Ah bu fotoğraf çekme aşkı benide sardı son senelerde! Gördüğüm her şeyi çekmek istiyorum...

Adsız dedi ki...

Efendim, Saygılarımla; Her bir çalışmanızı ayrı bir sayfaya yaptığınız için hepsi de ayrı ayrı yorumları hak ediyorlar, yazmadan kaçmak olmaz. Bir sürü emek verilmiş. Gerçekten çok güzel resimler, teknoloji ve el hüneriniz bir araya gelmiş ve harikalar yaratmışınız. Yani internet sitelerinde çiçek resimleri arayanlar gelsin buraya, emin olun çok güzeller. Onlara bakınca burnuma burcu burcu kokuları geliyor. Tekrar emeğinize ve gönlünüze sağlıklar ve teşekkürler ederim. efendim, sağlıcakla, sevgiyle kalın.

Blog Widget by LinkWithin
Technorati Profile